вторник, 4 декабря 2012 г.

Тьотя Ася йди в дупу made by рос. рекламщик

ви знаєте в період страшної масифікації популяризуються не лише техніка, але й наші мізги. Вони просто закіпають і дуріють. Живим аргументом цього може слугувати, хоча би професії ХХІ  століття : рірайтери, "батьки на виклик", бренд-менеджер,маркетолог,  логістер, трейдер і ще багато якихось букв, зміст яких не зрозуміло.

наприклад,
Рірайтер в народі можна назвати плагіатором, а якщо написати в стилі Луркоморья то рірайтер це -оригінальний афтор, який з фрази "людину вкусила собака" - робить - "собака вкусила людини". Логіка зрозуміла навіть школоті.

"батьки на виклик" - ну це зрозуміло. за 200 гривень ви можете купити собі нових батьків.
навіть батьки купляються в цьому світі

бренд-менеджер- "Вона працює", "Не тормози-снікерсуй", "Саня, Саньок, Олександр..."...і ще багато рекламної фігні, яка сидить в нашій голові це все заслуга цих прекрасних людей. оплески в студію.

Маркетолог - це типу про бренд-менеджера згадали, а про маркетолога ні...? чим гірше, як писав Жадан :"один х...."

Логістер- це математик, але не так пишеться.

Трейдер - ХТО ТИ МОНСТР?

і в той же час ми забуваємо про сантехніка,електрика, двірника. нам треба люди-комунікації, люди-технологи. Але ви впевнені що це вони вам потрібні,а не ми їм? Думаю все навпаки.
Особисто мені зараз потрібен, зовсім не трейдер-хуєрдер, мені потрібен той, хто накінець-то зможе прочистити на вул. Полярній 10 трубу. Вже третій день без ванни.

І це може трапитися з кожним.
Але поки що ми користуємося якимись термінами, яких навіть гугл не завжди розпізнає.
Буває.
Не окейчик, а пічалька.

зі: так, і хай буде з вами гмо. без нього ми помремо, до речі. Хоча я впевнена що ви жертви реклами вважаєте, його гіршим за радіацію з чорнобиля,а даремно.

Комментариев нет:

Отправить комментарий