вторник, 4 декабря 2012 г.

такі як я,такі як ти...особливо такі як я

такзнаєте, після таких конкурсів, як євробачення зажди думаю. це ж скільки людей можна було спасти за ті гроші, що вони витрачають на євробачення, скільком людям вони могли би допомогти??...але все на мистецтво, ось чи можна назвати це мистецтвом??? Можна до цього ставитися, як до риторичного запитання....

але я не про це....

знаєте, що я найбільше запамятала з євробачення???Та й запамятаю ще на довго..."не півнів з ірландії" чи рок грузії, гарного хлопця від росії і навіть не екологічну пісню фінів, не шльондру(пробачте на слові) Лєну, не українку Ньютон....ні одне з цих виступів не порівняти з тим...що я побачила на що звернула увагу....

і так....

коли почали говорити результати ви побачили якою мовою оголошували результати??чули...англійською але чи всі?а не всі...французський парубок озвучив результат французською...не тільки озвучив результат, а ще й заспів і говорив французською.
ВАШУ МАТЬ....єдиний....єдиний....я нічого немаю проти англійської...але чому французи можуть піти проти цих не писаних правил і розмовляти своєю мовою?рідною....і срати вони хотіли на те євробачення...в них гарна мова, чого їм соромитися....бачили подив на лицы ведучої??ніби її копченою сільодкою на лиці вдарили :)))))))))))))))))
ахахха....такі молодці...справді....

а знаєте в чому наша проблема....напевно поки будуть існувати такі люди як ти і я....особливо такі як я....Україна ніколи не оголосить результати українською мовою....срати на "оголосити результати"....почніть спілкуватися українською і бажано краще мене і вас, особливо мене....і можливо в нас є майбутнє...
Believe,блеать**

Комментариев нет:

Отправить комментарий