вторник, 4 декабря 2012 г.

йшов осіній дощ

Буду ділитися своїми думками, щодо свого and other блогів.А то скільки можна про футбол говорити.
Зараз,хочу провести вам тест на знання рідної мови і спостережливість,або ще один ступор Google Translate. Ану,хутко відповіли, як правильно блоГ чи блоґ ?Упевнена, що ви навіть і гадки не маєте, що українська версія Mozilla Firefox пропонує варіант "блоґ".Я то нічого проти немаю,але ось тут який ЛЯП!(!),на тій же самій лінії де написано "створити блоґ" навпроти пишеться "наступний блоГ".
Це ж мені цікаво,як так???Вирішили взяти універсальністю??Кому який варіант подобається хай такий і обирає...
Але, якщо так то чому так мало варіантів, мені особисто, подобається блоХ чи блоЬ,ЧОМУ МЕНЕ НЕ СПИТАЛИ БЛЕАТЬ???граматєї....

Ось у вас у вашому блозі скільки читачів?три,чотири,десять,двадцять?пхах,а десять тисяч читачів щодня не хочете...о_О...саме так,саме стільки читачів має блог- Адольфа Сіхірі з Ліберелії,при чому він веде свій блог(блоґ) не на блогпості,вордпресі чи жж,а на звичайній дошці,тобто не в інтернеті. І там навіть є місце, для реклами....)Представте собі таку картину,Адольф Сіхірі з Нігерії реламує пральні машини,пилососи і кредити.Не тормози,снікерсуй і блог Афльфа сіхірі читай!
я трохи,скептично ставлюся до цієї інформації,так як знайшла її на сайті "The Sun",а ми знаєм що гірше жовтої преси тільки The Sun...да і цікаво,звідки у Ліберелії десять тисяч жителів?

Але,якщо керуватися цієї логікою,то моя вчителька математики,також була блогером. Вона також писала на дошці і її читали,та в неї навіть коменти можна було писати, виходиш до дошки і пишеш,правильно напишеш 5,не правильно 2...Аше,бути навіть хакери,які ламали блог моєї вчительки з математики,Юра дошку маслом намазав і все,ніхто нічого написати не може)Блог вважайте зламаний.Бл*,оце блоггер,а не то шо ваш Афольф Сіхірі....ох,не про тих пише The Sun.

Я вот тут,стібусь,але якщо реально подумати, то це виходить,що в них там інтернет такий у вигляді- дощок. Прикидаєте таку ситуацію, вони на дощечках пишуть повідомлення другу і приходять,до  нього і кажуть :"Ось на я тобі тут повідомлення написав"
А Вай-Фай такий,він є у однієї людини,вона сидить на пагорбі у неї є підзорна труба,і вона з цих всіх дощещок читає ці повідомлення.


маразматично-експерементальний пост не закінчується,"йшов осінній дощ - Part 2" уже скоро з*явиться на блозі.Сіквел,мать його....
як завжди дякую за увагу,обнімаю,поважаю,Манчестер Чемпіон.

Комментариев нет:

Отправить комментарий