четверг, 31 октября 2013 г.

Мій хлопець хоче купити айфон



 Довгий початок. Перед історія. Вступ.
У одному із найпопулярніших журалі світу Esquire натикнулася на нову дефініцію.
Такі дефініції часто називають технічною мовою, хоча я з таким твердженням не погоджуюсь. Бо усе, що робиться у сфері „тролізму” уже давно не є технічною мовою.
Це сучасне цифрове мистецтво, тому про нього треба говорити голосно, саркастично і з помилками. Бо якщо це і не суть тролізму, то характеристика сленгу стовідсоткова.



Так ось, це чарівне слово було „макмен” і позначає воно особу, яка фанатіє від операційної системи Mac-OS, себто від продукції Яблука. Трошки дивно було таке бачити, бо наші тролинята пішли далі і охрестили таких людей „яблокофілами”. Мені здається, що це більш влучно описує таких людей.
Коли це поняття я озвучила на одній з пар, мене не правильно зрозуміли, адже вже існує означення такої людини та ще й придумане
Esquire,  а хто я така щоб поправляти такого авторитета. Хочеться сказати що цей „авторитет жовтої преси”, можливо і заслуговує на існування, визнання, авторитетність, але в порівнянні з нашими тролями він „нервово курить в стороні”.

Раніше за яблуко з раю були вигнані Єва та Адам. Зараз за яблуко
можуть вбити.


Така штука мене надзвичайно зацікавила. Адже, якщо ти не лох, то у тебе айфон. Іміджмейкери компанії попрацювали на славу. Тільки у справді успішної людини повинен бути айфон. Маркетингові технології у формі паблісіті та піару призводять, до того, що на ринку мобільного звязку яблучна сенсорна лопата скидає таких титанів, як Nokia та Samsung. 


Щоправда цей імідж для яблука, вже не дуже вигідний. Певно захватили уже всю сиксесфул комьюніті. Цей я побачила по  одній академічній групі, де всі студенти контрактнікі витрачають великі гроші на навчання, але вже навіть у них зявляються айфони.(прим. авт., не телефони на андроїді, які дорогі, але дешевші ніж що небудь із продукції яблука). Ви знаєте, я впевнена що це один із маркетингових яблукА,щоб збільшити свій достаток. Зрозуміло, що авдиторія – це не завжди стала константа і вона повинна змінювати. Розвиватися та збільшуватися.
Тому яблуко робить акцент на формувані нового стереотипу. Стереотипу доступності.Але врезультаті до невдах у руки яких потрапляє яблуко починають думати, що айфон не доступний, а успішний.
Проблема стратегії: не вдається сформувати новий стереотип через те, що міфілогізація першого настільки сильно заїлася у психології людей, що їм зручніше думати, що це вони успішні, а не яблуко доступнє.
 


Яблука бувають тільки двох видів: білі та чорні. Інших Стів Джобс просто не сотворив.


        Я прожила один день без інтернету. І в цей день сталася одна із найбільших подій. Яблоко анонсувало новий продукт з чимось новим і кращим, в результаті чого його акції впали на 2%. Здавалося би незначно, але суттєво.Особливо коли мова йде про таку міліардну організацію.

Тут буде доцільно згадати прикол:
у кого-то из зрителей в зале уже есть новые айфоны? (в зале поднимаются руки)
спасибо! правда вы рады что я это спросил?



 Я люблю яблука. І я люблю говорити про те, як я люблю яблука. Але чомусь мені здається, що мене просто перестануть скоро розуміти, якщо я буду говорити про те що я не можу прожити жодного осіннього дня без яблука. Бо нині яблуко – це вже не фрукт, це бренд.


Квадратний грам Ферум на одну букву  або Від людини, яка ніколи не користувалася продукцією яблука


                Що таке яблуко? І чому я не уявляю свій осінній обід без яблука?
Не через те, що мені важливо знати „хто”, „що” пише нового в інтернеті чи які обновлення iTunes хоче встановити. 
А через те, що я вегетеріанка і мій організм постійно потребує заліза.

Тільки справжнього заліза. Не металевого корпусу, а Феруму.

Приклад.                


У мого друга була Nokia 3310. І однієї пянки він жбурнув її об стіну в гуртожитку. Зранку коли він прийшов  себе, перше що він зробив – це запитав чи ціла стіна і чи не буде муніпуліцитет гуртожитку в особі Іпатової, виставляти ціну за скалічену стіну. 

У вас ще питання стосовно того, що має право називатися справжнім яб...залізом?



А тим часом, мій хлопець збирається купити собі айфон. Чоловіки....




P.S
Усі бренди та торгові марки окрім Яблука написані мовою оригіналу. На питання чому, довзолю собі використати, як кажуть письменники „вільне закінчення” – придумайте/додумайте самі.

Комментариев нет:

Отправить комментарий