вторник, 30 апреля 2013 г.

Повернення Шевяхової


Як давно я не писала нічого про футбол.
Моїм знайомим навіть здалося, що шевяхова вже не ТА, що я розлюбила і зовсім не дивлюсь футбол!
Ох, милі якби ви знали скільки я прошла з цим футболом, скільки нервів і зусиль витратила, скільки мені прийшлося пережити та скільки часу витратити, тоді би у вас такого відчуття не виникло.

Як казав, Гєна Букін : „Футбол – це не гра, це вже соціальне явище”.

В моїй голові прокручуються майже усі трансфери і голи МЮ за час мого вболівання за них.
Оскільки, нині я живу в соціальній ямі(прим. авт. Острозі), звичайно у мене немає змоги дивитися матчі онлайн, але фінал ЛЧ на телефоні – це безцінно.

Я навіть зуміла, одного з найдорожщих мені людей підсадити на футбол, а повірте це було не легко. Не всі мужики(а навіть фізруки),люблять футбол, ой не всі.
Так ось я чекала події, яка збударижить мене так, що мої руки будить писати швидше ніж думки в голові.

Приїхали, станція футбол від Шевяхової, читаєм.

МЮ  взяв 20 чемпіонство, іспанські команди не змогли вийти з півфіналу ЛЧ, Моур посварився з Реалом....
Це усе не те, не те, дивлячись на те, що зробила Англійська Футбольна Асоціація, яка вкотре мені довела свій і д і о т и з м.
Фото гугл.Ну як бачите, те про що я веду мову.
Головне, щоб Іванович не перетворився в
Луісат Суареса :-D
Луіса Суареса, який відомий більше як расист, минулого року за расистські вислови дискваліфікували на 8 матчів, цього разу за те, що він укусив Б. Івановича, покрали на 10 матчів. Відчуваєте різницю? Вибачення були представлені, усі їх почули, але АФА не прийняла це до уваги і виписала Ліверпулю 10 матчів без головного нападника червоних.
Прикольно, нє? Привально нє

Це все так смішно, проте не весело .....

Дивно, чому топові гравці втікають з Англії. Ой як дивно, прям не знаю що сказати

Хоча, невже у вас не виникало бажання вкусити когось з гравців синіх? У мене до цього моменту ні, просто фантазії не вистачало. А ось у Луїса вистачило.
Чи це не заслоговує на премію, спитаю я вас? Заслоговує, проявив креативність і вже не товкаючи, як усі гравці, а кусаючи порушив правила. Ось, що буває коли не робиш, як всі...*футбольний\життєвий приклад *

Комментариев нет:

Отправить комментарий